Overlijden medeparochiaan Annie Veenhof-Compier

Op 02 september ontvingen we het droevige bericht dat is overleden medeparochiaan mevrouw Johanna Gerarda Veenhof-Compier, bij ons beter bekend als Annie Veenhof. Een leven lang woonachtig in Nessersluis, in het schilderachtige huisje op nummer 1A. Ze was daar dierbaar onderdeel van een zeer betrokken buurtgemeenschap. Op latere leeftijd verhuisde ze naar het verzorgingstehuis ‘Mariaoord’ te Vinkeveen, waar ze afgelopen vrijdag plotseling kwam te overlijden. En al was ze al een tijdje niet meer woonachtig in Nessersluis, ze zal gemist worden.

De uitvaartplechtigheid onder leiding van Elly van Rooden zal op vrijdag 09 september om 11.00uur plaatsvinden in de St.Urbanuskerk te Nes aan de Amstel. Aansluitend aan de dienst zal Annie begeleid worden naar haar laatste rustplaats op parochiebegraafplaats ‘Vreedenhof’, waar ook haar eerder overleden man rust.

Na de uitvaart is er gelegenheid elkaar te ontmoeten in het dorpshuis ’Nesse’.

Wij wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.